Youtube Reklamları

YouTube’un sunduğu erişim ağını neden kendi reklamınız için kullanmayasınız? Yüz milyonlarca görüntülemeye ulaşan YouTube videolarında istediğiniz formatta (resim, video ve metin), tam isabet olarak nitelendirilebilecek hedef kategorilerde yayınlansın.

Neden YouTube’a Reklam Vermeliyim?
Bu soruyu kendinize soruyorsanız, cevabı için YouTube’u analiz etmek gerekiyor.

YouTube reklamları, marka bilinirliğinizi arttıracaktır. Hedef kitlenize satış yapmanın yanı sıra yararlı ve ilgi çekici içerikler üreterek onlarla etkileşim kurabilirsiniz. YouTube reklamlarının esnek olması sayesinde istediğiniz frekansta, hedef kitleniz ile iletişim kurabilirsiniz.

YouTube Reklamları Nasıl Ücretlendirilir?
Reklam ücretlendirmesinde, reklam verenlerin yanında olan YouTube; pek çok avantaja sahip.

Yayınlanan reklamınız, son kullanıcıya ulaştığında ilk beş saniyesi zorunlu olarak görüntülenir. 5 saniye sonrasında “Reklamı Geç” butonuna tıklanması hâlinde, reklam ücretlendirilmez. Aynı şekilde, reklam 30 saniye içinde kapatılırsa, kullanıcının reklam veren ile etkileşime geçmediği varsayılarak ücretlendirme yapılmaz.

Gelişmiş Hedefleme Seçeneği
YouTube reklam hedefleme teknolojisi, hedef kitlenize en iyi şekilde ulaşmanızı sağlayan bir işleyişe sahip. Demografi, ilgi alanı, yaş ve cinsiyet seçeneklerini belirleyerek geniş bir hedefleme oluşturabilir; mesajınızı hedef kitlenize dâhil olan son kullanıcıya iletebilirsiniz.

Başarılı bir YouTube reklam hedeflemesi: 18-24 yaş grupları arasında, seyahat etmeyi seven kadınlar

Yeniden Pazarlama
Google AdWords’te kullandığınız yeniden pazarlama listelerinizi, YouTube reklamlarınızda da kullanabilirsiniz. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcıları hedeflediğiniz YouTube reklamınız ile onlara mesajınızı iletebilirsiniz. Bütçeyi minimuma indirip, yaptığınız akıllıca hedefleme sayesinde YouTube reklam performansınızı kolayca arttırabilirsiniz.